Solomon Kane'nin Yolculuğu


Yüksek Lisans tezi uygulama çalışmasını küçük bir çizgi roman albümü olarak sunmaya karar vermiştim. Albümümde yer alacak öykülerden biri de R.E. Howard'ın Solomon Kane's Homecoming adlı şiiri olacaktı. Eskiz defterime bununla ilgili bir kaç karalama yaptım. Ancak final jürisinin yapılacağı tarih hızla yaklaşınca, artan telaş bileğime vurdu ve ortaya çıkan sonuç, bu gördüğünüz eskizden çok daha az tatmin edici oldu benim için.
Yine de bu çalışmayı albümün sonundaki eskizler bölümünde kullandım. Açıkçası, hala içimde aynı şiiri yeniden resimleme isteği yatmaktadır. Ancak bu kez alabildiğine özgür ve bütün kaygılardan arınmış bir biçimde.

Comments

Monkey said…
korkut abi yeni çizimlerini merakla bekliyorum. ilgiyle takip ediyorum. daha öncede çizimlerini görmüştüm. ama googledan yanlış aratıp durduğum için bulamamıştım. gelgörki dün halısaha maçına giderken serkan göktaş abim ilen, o ara söyledi senin soyadının doğrusunu :) eve geldim ve ilk iş bakayım dedim hemen. evet özellikle deviant.daki deli gücük!ün hastası oldum! yazanında çizeninde tuttuğu altın olsun! kolay gelsin çalışmalarında. saygılarımla orhun kaan.

Popular Posts